Typ een tekst om te zoeken.

 

Meest gezocht


Mijn profiel

U vindt hier uw persoonsgegevens en contactgegevens. Laat hier ook uw e-mailadres achter voor digitale communicatie.
Bekijk uw profiel.


Pensioenregeling

De pensioenregeling van Pensioenfonds Cargill in het kort.
Bekijk uw pensioenregeling.


Partner- en wezenpensioen

Als u overlijdt, krijgt uw partner partnerpensioen en krijgen uw kinderen wezenpensioen.
Lees meer over partner- en wezenpensioen.


Mijn pensioenpost

Bekijk digitaal de post over uw pensioen.
Bekijk uw pensioenpost.


Nieuws

Lees hier het nieuws over Pensioenfonds Cargill.
Nieuws lezen.


Pensioenplanner

Plan uw pensioen met de pensioenplanner.
Ga naar de pensioenplanner.

Zoeken

Heeft u een klacht?

Bent u niet tevreden over Pensioenfonds Cargill? Dan vragen we u ons eerst te bellen. Tijdens dit gesprek bespreken we wat er aan de hand is. Vaak kunnen we het dan meteen samen oplossen. Ons telefoonnummer is (050) 582 79 99.

Is uw probleem na het telefoongesprek niet opgelost? Dan kunt u ervoor kiezen een klacht in te dienen.

Stuur een e-mail of brief
U kunt uw klacht per e-mail of brief indienen. Zet hierin:
•    een duidelijke omschrijving van uw klacht;
•    uw adres;
•    uw telefoonnummer;
•    uw pensioennummer (dit nummer staat in brieven van Pensioenfonds Cargill).

Onze contactgegevens
E-mailadres: pensioen@cargillpensioen.nl.
Postadres: Pensioenfonds Cargill, Postbus 501, 9700 AM Groningen

Wanneer krijg ik antwoord?
Binnen 5 werkdagen nadat u uw klacht heeft opgestuurd, krijgt u een bevestiging. Daarin staat ook de datum waarop u uiterlijk antwoord krijgt. Pensioenfonds Cargill streeft ernaar uw klacht binnen een maand te behandelen.

Ombudsman pensioenen
U kunt ook altijd terecht bij de Ombudsman pensioenen, als u een klacht heeft over het pensioenfonds of uw pensioen. Kijk voor meer informatie op www.ombudsmanpensioenen.nl.

Meer informatie?
Meer informatie over de klachtafhandeling vindt u in het pensioenreglement.